Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно

Закону «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення та обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:

  • товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, відколів, потертостей, тощо;< / li>
  • товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування;
  • товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

Для повернення товару необхідно звернутися за номерами телефонів: 0986502580, 0504468457 та вирішити яким способом буде відбуватися повернення товару особистим візитом за адресами вказаними у розділі Контактна інформація чи відправка кур'єрською доставкою. Гроші, сплачені за товар, повертаються покупцю у день повернення товару. Якщо такої можливості немає - в інший термін за погодженням сторін, але не пізніше ніж 7 робочих днів.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню і обміну.