Кількість
|
Вартість
|
||
|
Олива Motul 7100 4T SAE 10W40, 4 лiтри, (836341, 104092)
Вузол: Двигун
Напрямок: Мото
Тип двигуна: 4T
Склад: Синтетичне
В'язкість SAE: 10W40
Тип трансмісії: Немає
Фасовка: 1/4Л
Допуск: Немає
Клас: Немає
Бренд: MOTUL
7100 4T 10W-40
Високотехнологічних МОТОРНОЕ МАСЛО ДЛЯ МОТОЦИКЛІВ.
100% СИНТЕТИЧНЕ, ESTER TECHNOLOGY.
застосування
Сучасні високотехнологічні дорожні і позашляхові мотоцикли, ендуро, тріал, оснащені 4-х тактних двигунів з інтегрованою і не інтегрованої коробкою перемикання передач, а також зчепленням в масляній ванні або сухим зчепленням. Призначено для двигунів, що відповідають
вимогам норм EURO 2 і EURO 3, оснащених системою очищення вихлопних газів: каталітичні конвертори, підведення повітря в випускний тракт ... Застосовується для специфічних двигунів SUZUKI, YAMAHA, KAWASAKI, що вимагають масла з класом в'язкості SAE 10W-40. Інше застосування: мотоцикли без каталітичних конверторів, скутери, мотовсюдиходи, мопеди ...
Характеристики
стандарти
API SN / SM / SL / SJ / SH / SG
специфікації
JASO MA2 under N ° M033MOT117
захист
Технологія естерів (складних ефірів)
Естери мають низький коефіцієнт тертя, що дозволяє знизити внутрішні втрати на тертя і поліпшити характеристики двигуна. Сукупність властивостей естерів і протизносні присадочного комплексу забезпечують стійкість до деструкції і тривалий термін служби коробки передач. 100% синтетичне масло для збільшення стійкості масляної плівки при роботі на високих швидкостях і при високих температурах. Оптимальний вміст фосфору і сірки (менш як 1200 ppm відповідно до стандарту JASO MA2) забезпечує правильне функціонування систем нейтралізації відпрацьованих газів. Чудовий захист коробки передач забезпечується завдяки інноваційному пакету протизносних присадок. Граничне навантаження до руйнування понад 14 (FLS> 14) відповідно до тестом FZG - науково-дослідного центру зубчастих коліс і передач (Forschungsstelle für Zahnrader und Getriebebau). Тест визначає змащувальні і протизносні властивості шляхом навантаження зубчастих коліс. Мастила класифікуються за граничним навантаженням до руйнування (Failure Load Stage - FLS) від FLS1 (дуже поганий результат) до FLS14 (чудовий результат).
комфорт
Класифікація JASO (Японська організація автомобільних стандартів) пропонує особливий стандарт для мотоциклів з 4-тактним двигуном - JASO T 903, що підрозділяється на три категорії MA, MA1 і MA2. JASO MA2 відрізняється високим коефіцієнтом тертя, що забезпечує чіткість роботи зчеплення при рушанні, розгоні і русі з постійною швидкістю.
Рекомендації щодо застосування
Заміна проводиться відповідно до рекомендацій виробника двигуна і може регулюватися в залежності від умов експлуатації.
Може змішуватися з мінеральними й синтетичними маслами.
Фізико-хімічні властивості
Колір, візуально:
червоний
Клас в'язкості, SAE J 300:
10W-40
Щільність при 20 ° C (68 ° F), ASTM D1298:
0,859 г / см3
В'язкість при 100 ° C (212 ° F), ASTM D445:
13,5 мм 2 / с
В'язкість при 40 ° C (104 ° F), ASTM D445:
88,8 мм 2 / с
Індекс в'язкості, ASTM D2270:
154
Точка зміни плинності, ASTM D97:
-33 ° C / -27,4 ° F
Температура спалаху, ASTM D 92:
236 ° C / 456,8 ° F
Лужне число, ASTM D2896:
8,4 mg KOH / g
Виробник залишає за собою право змінювати характеристики продуктів з метою підвищення якості продукту без спеціального повідомлення.
Для досягнення бажаного ефекту амортизації можна змішувати зазначені продукти в довільному порядку.
Використовувати в кількості зазначеному виробником вилки.
Фізико-хімічні властивості
Клас в'язкості, SAE J 300:
10W
Щільність при 20 ° C (68 ° F), ASTM D1298:
0,862 г / см3
В'язкість при 100 ° C (212 ° F), ASTM D445:
6,0 мм 2 / с
В'язкість при 40 ° C (104 ° F), ASTM D445:
35,9 мм 2 / с
Індекс в'язкості, ASTM D2270:
112
Точка зміни плинності, ASTM D97:
-30 ° C / -22 ° F
Температура спалаху, ASTM D 92:
230 ° C / 446 ° F
Виробник залишає за собою право змінювати характеристики продуктів з метою підвищення якості продукту без спеціального повідомлення.